svar på kommentar:

gud om -:
hej varför hoppar ni så mycket på eran ponny???? :O
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.199.26.128
För det första är hon ingen ponny om inte man tycker 1.5 cm från ponny gränsen är så stor skilnad..
Men till frågan jag hoppar kasnke en gång i veckan, sen vad nora gör vet jag inte..Men hon behöver bygga muskler! och vi hoppar inte högt max 40 cm hon vill inte hoppa högre! Sen är det att hon ska lära sig att lita på oss! tycker jag att vi ska kunna hoppa på henen och att det är lite för att vi ska få kontrol på henne!
Det var det enda jag kom på varför!
Hon behöver träna på mycket men framförallt konditionen och att bygga muskler!
Sen har jag intresset1 och vill lära mig att bygga min egen balans! och hennes då den är lite katastrof!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gah så drygt med sånna kommentarer!

2012-02-13 @ 20:34:04
URL: http://kajsatorhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0