-

Har kollat på ponnyakuten vem gör inte det? :O
Ja mida gick så där att rida... Hoppa lite vart det till slut men hon är konstig första gången vi hoppa så högt som vi gör nu gick hur bra som hellst! Nu så kan man komma mot hindret och hon bara svänger förbi! men inte i traven och fattar galop typ 3 meter där i från.. blir sur på henen men hon ska få vila hela denna vecka med hoppning!
Blir bara bommar som högst denna vecka!
ska longera henen och göra mark arbeten för vill att hon känner sig trygg med mig som hon nog inte gör till 100% just nu.
Ska ta vara på det jag ser på ponnyakuten :) Och lära mig mer genom läsning och sånt. Men kommer bli mkt mark arbete kasnke ett rid pass för min del :)

Kommentarer
Postat av: gud

hej varför hoppar ni så mycket på eran ponny???? :O

2012-02-13 @ 14:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0