Super dag :)

Dagen har varit jääte bra :)
Var ju som sakt i Bollnäs idag. Sen så åkte man upp till simeå och red. Red Illuster och Lusen. Red lite typ dressyr på I Och på L så hoppa jag. Var så kul att hoppa en häst som hoppar gemfört med mida ibland...
Var skit nökjd med båda ponnysarna idag :)
Men är piss på Nora hon har använt mitt nya schabrak som jag har "sparat" tills sommaren då jag är rädd om det.. Hon skyller på att jag använder hennes vinröda,reflex schabraken + barbackagjorden.. Men vinröda fick vi igentligen tillsammans och hon använder sadel gjorden som är min men hon fattar inte ett skit! För ju inte ens "inviga" mina egna saker heller.. Hon skulle promt ha det nya tränset fort vi kom hem och ja idag schbraket! Blir så sur så ska ta hem alla minda egna saker från stallet men då kan inte nora rida, mohahahaha xD Jo det finns en annan gjord men den är för lång xD
Ne nu ska jag inte babbla om det här eh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0