Ska äta

kan slänga in ett snabbt inlägg innan jag äter.
Skolan idag var väl okej. Och ja jag vet inte vad nora ska göra i stallet hon skulle iallfall rida i det blåsiga vädret.. Och knäppa kort på den nya kycklingen som kommit :D Hur söt som hellst :)
Vill att bilderna till jenny och cecilia ska bli klara..
Men ska forsätta efter maten. Och ska fixa så det blir en ny header här på bloggen. DEt kommer bli en tilfällig bara en enkel. Men etfer den kommer det komam en snygg eller vet inte om jag ska byta blogg till en som är bättre en denna xD
Elelr har planer för det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; Mm, och vi sa inget eller skrev inget, så jag tycker att dom betedde sig väldigt omoget och att det faktiskt är dom som känns lite oseriösa för att dom blir sura för att man ändrat sig, men kanske har helt fel.

2012-05-14 @ 18:37:10
URL: http://dencoscolorado.blogg.se/
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Svar: Hej och tack för din kommentar! Jag försöker säga det till alla som ogillar sporten, och många har öppnat sina ögon! :D



För i övrigt, vilket jättefint ekipage ni är!

2012-05-14 @ 22:23:48
URL: http://www.stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0