Över grym häst!

Mida var över grym igår! Skitt asså! Är så j*vla stålt över henne! Det går inte att beskriva hur glad jag är vill göra om det på henne!
Hoppade idag då. Hade hjälp av simon :)
Hoppa först ca 30 cm, ja hon var väl duktig där som satan hon bara tog i över hindret. Sen hoppa vi ca 50 cm det var ju som det var.. Hon vägrade & rev.. Men till slut lyckas jag få över henne. Efter det så ville simon rida. Och ja det gick väl som det gick det också.. Men det funka.
ÅH kan inte förklara känslan att jag har salgit mitt egna hopp rekord och att Mida har slagit sitt(hos oss)! :D
Fasta hade hjälp av sporrar(simons) och spö :) Ska inför skaffa mig ett par egna.
Bild sen läänge

Kommentarer
Postat av: Lowa

Gud va söt hon e <3

2012-05-16 @ 17:02:15
URL: http://girltimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0