Hade fullt upp!

Hade aldeles för mycket att göra igår så hann inte att blogga...!  Men iallafall gjorde väl inte så mycket vättigt mer en att gick runt runt nerå men hade händerna full typ hela tiden! Gjorde i ordning Anton och Lusen för ponnyridningen. OCh ja var en yr höna xD Vet inte men hade något att göra typ hela tiden!
Vile haft kamrean från första stund! Men vem glömmer den hemma! Så när pappa kom så fick jag den och fota lite då. Så kan slänga upp lite bilder senare i inlägget ;)
Men hela dagen var underbar!:D Vädret var perfekt då menar vi inte ett moln på hela dagen för utom sånna där småa genom skilniga :D Ja det var skit myckte folk dom tror att det var över 750 pers som kom! Fast det varolk där hela tiden!
Lyssna på det nya Naturbruks gymnasiet som Sigrid och Karin har startat upp. Och det lät så bra så det fall mig i smaken. Sen om man kommer in är en annan femma! Men jag hoppas ska forsätta kämpa i skolan och lägga i en växel till!
Vad jag gjorde med mida tar jag i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Oliviasphotolife

SV: Ingen får publicera nån bild i huvudtaget.

Jag har dock tilllåtelse på bloggen och min nya hemsida.



Det är liksom rättigheter.

2012-05-02 @ 22:32:39
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Lowa

Jag hann inte heller blogga igår :(

2012-05-03 @ 15:48:33
URL: http://girltimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0