Busig häst!

Mida var lite över pigg idag..! Hållde på ramla av några gånger... Men hon var lite över het! Red med graman lyckas få tyglarna så jag kunde hålla i dom men hon proteserade! genom att köra ner huvudet och blir lite galen.. xD
Hoppa typ ska man säga upp höjd kulles kant några gånger, det var då jag hållde på ramla av som värst.. Sen var det att jag villa åt höger och hon åt vänster och tvärt om! Hon var noll sammarbets villig..! tror hon börjar brunsta känns som det.

Men hon var helt okej endå. Men det var mest latjo ridning så hade inte så större krav. Men ska hoppa på Lördag tro jag vi får se :)


Mida i går när nora red. Mida passar i schbraket fastt Nora är skylldig mig ett nytt ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

hejsaaaan! tycker du ska anmäla dig till veckans blogg! ;) du kan ju även länka den här på din blogg är du gullig ;) http://heltklartmalin.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

2012-05-10 @ 19:46:45
URL: http://heltklartmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0