Vart dressyr pass!

Mida var så fin idag gick toppen!! :D Vart som sackt ett dressyr pasmed några trav och galopp bommar och ett litet kryss på tio cm på slutet fast ja det rev hon.... xD
Men det vart mycket trav och volter vart som en liten pogram ridning :) Och ja lite snett igenom och föröskte få ner henne i form på en volt men det gick inte bra... Men efter typ 5-10 min så hadet det kommit fragga så hon tyckte det var kul :D
Hingstarna bryde sig inte ett skit på slutet! var i början dom ja tupiskt hingstigasmå saker...!
Men ja älska mida idag:D
Jag lyckas med något så fram med huvve på sidan av halsen(armarna på en varsin sida som tur) och dök typ ner xD men krama om henen och gled ner sen xD Det finns bild på det dom kommer längre ner :D
Nora följde med och var fotograf!!
Får ursäkta mitt fula face...!
Så här ska man inte se ut när man hoppar!!! :P
Min fina hopp stil.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0