Svar på komentarer! :)

Elvira om Värsta jag vet!: hihi de var jag som skrev texten :) asså den första texten inte den andra :) Jag vet det för det var så bra skrivet :9 och jag håller med di o det :) Linnéa om Lov till veckan :D: Söt header!! Hur ska en bra blogg vara enligt dig? :-) Denna kommentar är inte godkänd. IP: 90.230.92.207 Tack :) En bra blogg för mig ska vara en blogg med bra uppdatering(då även tidsinstälda) och hedern/designen ska vara perfekt som ine min är men det är en skit snygg på in gång ;D För om designen/headern är snygg då stannar läsarna:) Men det bästa är ju om dom är live skrivna. För då visar bloggaren att man lägger ner tid och liv för sin blogg! Kommer inte på så mycket mer just nu men kan skriva ett längre inläg om jag kommer på mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0