Sitter och har kul...

eller inte då! Ska fixa lite med tidsinställda inlägg! Vet inte riktigt vad jag ska skriva i dom men kommer på ska ladda upp en bild bomb i några olika delar!
Ja nu har jag äntligen fått lov!! :D Lov hela nästa vecka:D blir stallet tre dagar på hela veckan tror jag om inte jag drar till Alfta! Då om jag åker dit följer nog kamrean med ;)
Funderar på hur jag ska spara pengar! har inget jag kan sälja heller....! Vill ju ha allt i världen xD menhar bestämt mig för att spara alla pengar som eh mina!!!!
Ska köpa en burk som är inbrotts säker xD men har några små ärr i ansiktet! som jag kan få pengar förr :D
Ska skicka iväg bilderna för den nya hedern/designen för när jag skule gjort det sist så ville det inte funka.... så ska göra det igen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

Är du och Nora syskon? :)

2012-03-02 @ 19:46:14
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Moa

Jättefin blogg! :)

2012-03-03 @ 11:39:47
URL: http://moaaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0