Rubrik Saknas

ja jag har haft en underbar vecka oss Sigrid =)Kommer sakna den! DEt är det bästa ställe jag varit på i hela mitt liv :D
Haft skit under naglarna varje dag jag kommit hem så vet att jag arbeteat xD Vi red inte frsarna idag........ :( REd Lusen :d Hoppa på han för sigrid villa inte att kag skulle hoppa på Illuster när det vart första gången och hon inte var med  Men lusen är fan skit duktig på att hoppa :O
Satt upp två hinder ena på andra lång sidan och en på andra så dom stog nästan raka med varandra så man kunde hoppa volt. Hoppar ett hinder vem galopperar vidare till nästa för att hoppa jo lusen xD Behövde inte ens styra typ red två varv+ hoppning i galoppp och ja han älskar verkligen hoppningen hoppar som en GUD!:D Du kan komma hur snäft som hellst och han hoppar! Ja det går inte att beskriva hur glad jag är över han :)
Lägegr upp en bild på Illuster och mig sen har den på mobilen! Men ni får ja ha super ögon för iPhone bilder är inte det bästa man kan ha när man får dom via mms...
#1 Ida och sandra förra våren(slutet av april)
#2 Lusen hoppkulan xd

Kommentarer
Postat av: Moa Kauppila

Hejhej! Hoppas du har haft en bra lördag hittills!

Jag tänkte bara påminna dig om och kolla in om du vann min bloggtävling!

Vinnaren kommer upp lite senare.



Kram!

2012-03-31 @ 15:22:21
URL: http://moakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0