Osocial i helgen...!

Tråkigt men sant..! Blir osocial i helgen..
För ska till Alfta så som jag har längtat :D Ska fixa med tdsinställda blir blandat masssor med bilder(olika) ska slänga in lite foto tips ja massor av saker blir det på bloggen i helgen :)
Men sak fixa lite med sånt nu :)
Blir bloggning i morgon innan jag åker! Nora/mamma får väl ta stallet! Om jag får så kasnke följer kamrean med ;) Sandra  skulle ha match på lördag(handboll) så ska nog fota den om den följer med . Men den får väl inte följa med för nora...
Men kasnke lånar sandras ;) Då lovar jag er det kan bli den ena och den andra konstiga bilden!
VI BJUDER PÅ OSS SJÄLVA!!



Så här har ni alldrig set mig förut!! Blir bara så här när jag är med sandra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0