Lov till veckan :D

Har lov till veckan!! Gud vad skönt kommer bli bra uppdatering stallet tisdag torsdag och lördag :D Kommer rida ut på mida hela veckan tror jag iallafal mina dagar :) Ska kolla på nya rid stigar :D Men ja att hitta rätt är nog kanske inte mitt bästa xD fast orientering på vissa ställen funkar väl! Får göra som mamma att hon visste dit har jag arbrå så utifall om jag rider vilse xD kommer väl någonstans om jag rider fel :P fast det hoppas vi att vi inte gör :) Hästarna fick hösilage i hagen idag :) Så nu vart alla hästar glada speciellt Flippan.. tog bort plast för att kunna äta... Den hästen är inte normal för 5 öre.... Fast det är inte min häst :P som tur är .. Ska äta snart blir kyckling och ris mumma:D Åker till Söderhamn i morgon och badar med familjen-pappa.. och någon till familj tror jag ska åka utt till mommo och moffa också :D har inte varit fär på evigheter eller minns inte när jag var där ;) men kan blogga oss dom som tur :D Dom har dator mohahahahahah xD fast det finns ju dom som eh över 90 och har iPhone så xD Vart lite konstigt eller rörigt inlägg men ja man får ta mina blondin smartheter!!! (Är inte blondin och har alldrig varit, är brunett xD)

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

SV: ca 90 kr :)

2012-03-04 @ 18:22:27
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Söt header!!

Hur ska en bra blogg vara enligt dig? :-)

2012-03-04 @ 18:50:11
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0