Ja bloggen led..

Ja bloggen led i går när man har skola stallet och träning pang pang pang på varandra...

Men ja vi mocka och borsta av mida :) Nora följde med så det skulle gå snababre :D

Vill tääävla :D
Nora är i stallet och jag tror hon rider jag vet faktiskt inte riktigt ;) hon gör dom ja vanliga stallsysslorna i allfall :)
Imorgon är det min tur och jag tänkte hoppa med mida :) Se om det går bra annras ser väl min kväll/helg lung ut!
Hitta detta bett i stallet en dag ochska testa det på mida i morgon hoppas hon bilr lite bättre på att lyssna då jag funderat på att köpa ett egg bett till henne men detta är ett trav bett fast med samma inverkan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0