Hänt idag då!

Först så vakna jag då xD
Sen åt frukost...
Plocka ihop häst kläderna..! -Och åkte till farmor och farfar och åkte snow eacer bakom fyrhjuligen xD Vi åkte på åkern där vart det var gräs framme men det var snö/is här och var! :P Kom hem och gick till stallet :)
Red ut över 83an funkade hur bra som hellst eller nä faktiskt.. hon tänkte gå hem av vilja själv och börja trav ajag fickinte stop.. Men till slut fick jag det :) Vi skulle gå över ett dicke eller jag ville att hon skulle hoppa :P hon går halv vägs ner men sen så skuttar hon till och jag är inte berädd på det så jag är på väg ner men ja tur att hästar har hals! Så jag typ gled av xD men ja det funka jag är hel :d
Släppte in hästarna också jag är smartare en Mare xD Han ska ju in til stona för att lukta på flippans bajs xD men vi säter en tråd i mellan och släpper på dom men har öppet in till stona som man kommer in till om man går där då men stängde in till dom med så han kom i mellan där och tog en snabb tugga av höet som har kommit från höladan och sprang in xd

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: ja de kan den va men dom brukar inte sälja dom! gjorde dom iaf inte där jag praoade för där hade dom test ex ute och reseten på lagret :)

2012-03-03 @ 19:32:06
URL: http://teamjumpers.se
Postat av: Madde

Häftig bild. Vad är de för raser? :)

2012-03-04 @ 09:28:44
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0