Gästbloggare Jenny Karlsson!

Hejsan!
Jag heter Jenny Karlsson och bor på den lilla ön Åland, som ligger mellan Sverige och Finland. Jag är 17 år blir 18 till hösten, uj det är verkligen inte kul att fylla år på hösten, grått, trist och mörkt. Men jag har min familj och mina vänner som förgyller min vardag, och hästarna ofc.
Jag har ridit i ca.12-13 år, näst intill bara islandshästar, jag lever i islandshästvärlden, jag fick faktiskt i 17 års present an ridlektion i ett stall i närheten av mig, som typ endast har stora hästar, och det jag skulle få pröva på var hoppning, hahaa, de första jag gör när vi skulle hoppa "klockan"? Så är att nästan trilla av, det var lite pinsamt och lite mindre lyckat, men jag höll mig på.
För er som är intreserad av att se hur det gick har jag även lagt upp videoklipp på youtube, ni kan hitta dem on ni söker på t.ex. "Jenny Karlsson", eller till min "chanel"-
Jennykarlsson1994 eller.
Jennykarlsson94
Har flera videoklipp där, bl.a. när jag tävlade min förra foderhäst Muni Från Yttringe, och en annan häst jag hade på träning Casper från Östergårds, som även är till salu klicka in för att få reda på mer om lilla- Casper: (http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=231432&catid=13) , Casper på bilden.
Jag har även haft ett flertal sköt-och medryttarhästar. Bl.a. Bangsi från Midgård som var en av dem, han var min första, sen har vi Rebekka ett svart litet tjurigtsto som likna lite på en shettis.
Jag går andra året på Ålands Handelsläroverk, eller Ålands Yrkesgymnasium Ekonomi linjen som det nu heter,  dock tycker jag det bara är fult så jag säger Ålands Handelsläroverk, Handels.
Jag är också en bloggare på www.sweetbyjenny.blogg.se som jag startade i november, före de har jag haft en blogg tsm med min kompis Frida, ocj annars så har jag haft ett flertal misslyckade bloggar.
Jag är ganska kreativ tjej, jag tycker om att rita, måla i ps, fotografera, designa headers,- rum m.m.
Kasnke räcker om mig, eller vill ni veta nå mera? Då är det bara att fråga på allting hät på bloggen eller på min blogg, dock kommer svaren upp på min blogg högst antagligen då dessa är endast tidinställda inlägg, och jag har inte tillgång till detta bloggkonto, men besök gärna min blogg också! ;)
Lite reklam måste man passa på att göra, och så undrar jag om vad ni vill läsa? Jag tänkt ta upp bl.a. ämnen som varit ganska "heta" i bloggvärlden, bl.a. Islandshästar<-- Vikter och annat tjafs, Trav<--
Åsiktinlägg från min sida, då jag gärna hör era också om det, och så ska jag försöka komma på flera inläg.
Hejsan!
Jag heter Jenny Karlsson och bor på den lilla ön Åland, som ligger mellan Sverige och Finland. Jag är 17 år blir 18 till hösten, uj det är verkligen inte kul att fylla år på hösten, grått, trist och mörkt. Men jag har min familj och mina vänner som förgyller min vardag, och hästarna ofc.
Jag har ridit i ca.12-13 år, näst intill bara isandshästar, jag lever i islandshästvärlden, jag fick faktiskt i 17 års present an ridlektion i ett stall i närheten av mig, som typ endast har stora hästar, och det jag skulle få pröva på var hoppning, hahaa, de första jag gör när vi skulle hoppa "klockan"? Så är att nästan trilla av, det var lite pinsamt och lite mindre lyckat, men jag höll mig på.
För er som är intreserad av att se hur det gick har jag även lagt upp videoklipp på youtube, ni kan hitta dem on ni söker på t.ex. "Jenny Karlsson", eller till min "chanel"-
Jennykarlsson1994 eller.
Jennykarlsson94



Har flera videoklipp där, bl.a. när jag tävlade min förra foderhäst Muni Från Yttringe, och en annan häst jag hade på träning Casper från Östergårds, som även är till salu klicka in för att få reda på mer om lilla- Casper: (http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=231432&catid=13) , Casper på bilden.
Jag har även haft ett flertal sköt-och medryttarhästar. Bl.a. Bangsi från Midgård som var en av dem, han var min första, sen har vi Rebekka ett svart litet tjurigtsto som likna lite på en shettis.
Jag går andra året på Ålands Handelsläroverk, eller Ålands Yrkesgymnasium Ekonomi linjen som det nu heter,  dock tycker jag det bara är fult så jag säger Ålands Handelsläroverk, Handels.
Jag är också en bloggare på www.sweetbyjenny.blogg.se som jag startade i november, före de har jag haft en blogg tsm med min kompis Frida, ocj annars så har jag haft ett flertal misslyckade bloggar.
Jag är ganska kreativ tjej, jag tycker om att rita, måla i ps, fotografera, designa headers,- rum m.m.
Kasnke räcker om mig, eller vill ni veta nå mera? Då är det bara att fråga på allting hät på bloggen eller på min blogg, dock kommer svaren upp på min blogg högst antagligen då dessa är endast tidinställda inlägg, och jag har inte tillgång till detta bloggkonto, men besök gärna min blogg också! ;)
Lite reklam måste man passa på att göra, och så undrar jag om vad ni vill läsa? Jag tänkt ta upp bl.a. ämnen som varit ganska "heta" i bloggvärlden, bl.a. Islandshästar<-- Vikter och annat tjafs, Trav<--
Åsiktinlägg från min sida, då jag gärna hör era också om det, och så ska jag försöka komma på flera inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0