Fullt upp idag..!

Har haft fullt upp idag..
han inte blogga på morgen eller inte årka starta datan xD Sen åkte jag till farmor och farfar en sväng..
Sen affären sen till stallet :D
Mida villa ju inte vara med på spåret idag.... För vi red på plan ja då är hon som hon är..
Hon gjorde inte som jag villa..
Hon stanna i vatten pölen som var där och drack vatten knäppa häst....
Ja hon är som hon är där nere men tror det är lite dåligt med utrymme för henne att göra rätt...
Men gick till täckten/ängen neranför mig och hoppa öer dicke snacka om kul asså :d ska göra det närsta helg fast då ska jag fixa lite andra saker dit ner lite hinder så det kasnke blir teräng nästa lördag, då nora tar stallet hela veckan då jag har praktik från 8-17.... Ja jag har ju valt att vara där så får väl skylla mig själv xd
Ska fixa lite saker ska inte sitta och nörda på er eh ;)
Bara för att jag älskar min snygga sists xD

Kommentarer
Postat av: Elina andersson

Haha, lite rolig bild :P

2012-03-25 @ 00:29:19
URL: http://ponnyygalen.bloggplatsen.se/
Postat av: Wilma

rolig blogg :)

2012-03-25 @ 11:56:00
URL: http://wwiillmmaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0