Full dag igen...

Först till stallet var där vid kasnke 10.50..
Mocka som man gör jämt då..! Ja gav henne det som hon sak ha vatten havre och hö.. Tog in henne borsta ja gjorde i ordning hene för en rid tur til skogen men kom inte långt... Innan hon börja krånga gickk tillbacks då till 83an men vände där igen och gick upp till en lada och vände hem till stallet igen :)
Tog av hene sakerna och släppte ut henen.
Gick hem men kommer inte mer en typ 2m så hamnar jag på rumpan.. Halt som bara den utanför stallet nu det kom lite snö.. Det var lite pinsamt då en viss person i huset hade kompisar kvar där sen i går då han hade fest.. Fick några skratt men brydde mig inte!
Vad tusan ska jag bry mig i dom jag låssas som om jag inte hörde.. bäst så!
Kom hem typ inte gjorde ett skit i typ 15 min sen åkte till farmor och farfar och körde fyrhjuling en sväng.. Vill att vi ska ta hem den men får ju inte köra hemma det suger!!
Visar en bild ;)
(bara för att jag saknar den underbara sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0