Dagens pass!

Longera henne kasnke några minuter och sprang hoppa med henne xD Fast jag tröttna och satt på henne sadel och hoppa upp och red av henne lite ;) Hon behöde det hon var så arbets villig så jag vart glad :)
fatta galopp och hon bara galopperar mot hindret och hoppar som en gudinna :D
Ibland får hon vara underbar min lilla sak :) Vart någon bild! Men vet iten om dom vart bra eller ej... Ska lägga in dom på datan någon gång i mitt liv..
Ja hon hoppa jättr bra idag :)
Mida blir bättre och bättre för varje gång som går när vi hoppar :) Vill hoppa 60-70 med henne ett enkelt hinder och kasnke typ 40 i stud/kombination och ca 60 i oxer :) vi sak nå dom målen innan sommaren men hon måste få upp själv förtrondet lite granna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0