bäst på rubriker...

Glömde ta kort på lill skiten Illuster xD Ramla inte av idag åp han då men ramla av eller gled av mer på lusen... :P Allt gick velltigt bra. Vi red i ridhuset idag. Gjorde lite skämkel viknar och lös gjorde han :) Var inte lika mot skänkel idag! Utan han lyssna och gjorde som jag sa för utom i galopp fattningen men ja ska träna det på dom två dagarna jag har kvar att han ska lära sig att fatta  galopp på vänster och höger i båda varven till fram tiden! ska arbeta på så han fattar men vi gör framgångar varje dag! Hoppas det forsätter :D
Var rätt så chill idag istallet :D Fast det var ingen gäst tränare där nu så vart inte så mycket hästar som skulle blir i ordning gjord och bli av tagen ;) La ut hö och la in halm och mocka en box för min handled är ju inte bra... Fort jag rör mig så gör det ont... Tror jag ramla på den eller tog i mot mig minns att jag var på väg ner sen minns jag inge mer förns jag log där på marken... :P Eh skir´t samma om det hålls kvar över helgen så ber jag mamma ringa tll doktorn eller så åker vi in "akut"!
Sitter här nu och har tjockat i mig en bit pizza och tårta xD
Lill skaen Lusen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0