Amanda gästbloggar! :D

Hej alla Ida Fans!
Amanda heter jag och jag tänkte göra ett inlägg här på bloggen eftersom Ida skall iväg nu i helgen! Hoppas att ni tycker det är okej? :) Jag heter som sagt Amanda och jag bloggar i vanliga vis på www.fantastichorses.blogg.se tillsammans med Maja, vi driver bloggen om hästar, foto och säklart våran vardag.. Nu tänkte jag berätta lite om mig själv, jag är femton år, fyller sexton i maj! Jag har ingen egen häst men jag brukar hjälpa till att rida lite olika på klubben där jag rider. Min fyrbenta älskling heter Virginia men kallas för Vira, hon är en storhäst född 2002, så mycket mer vet jag inte om henne tyvärr. Sedan så rider jag även en B-ponny som heter Medusa på klubben, hon går inte lektioner längre och är nu till salu pga att hon har tröttnat på att bara gå runt i ridhuset och på så sätt har hon kommit fram till att det fungerar alldeles utmärkt med att kasta av alla folk! x) Haha, rodeoponny nr 1!! Så henne rider jag ibland och jag skall även tävla henne fram i April. Den tredje hästen jag brukar rida är Fanny, hon är privat häst och står i ett stall nära mig, hon är en B-/C-ponny som är underbar att rida..
Jaha, då vet ni lite om hästarna jag brukar umgås med men inte så mycket om vad jag tycker om att göra. Jag gillar såklart att vara i stallet, men även att fota endel och även att fixa webbdesigner och lite så.. Jag gör även webbdesigner till andra, så vill du ha en bloggdesign är det bara att säga till! :D
På söndag skall jag tävla Vira och Medusa på Pay & Jump på klubben, vill ni veta hur resultatet bli kan ni ju alltid kolla in på bloggen, www.fantastichorses.blogg.se :P
Här kommer lite bilder från mig till er!
Många Kramar från Amanda Niklasson på www.fantastichorses.blogg.se
Bilder:
Virginia, Vira


Virginia, Vira

Medusa

Fanny

Jag och mitt lilla hjärta

Evig kärlek till dig!

Kommentarer
Postat av: emme

väldigt gullig häst :)

2012-03-12 @ 17:14:41
URL: http://emmefaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0