23/3

Nora är i stallet och hon tänkte köra lite dressyr hon med ;)
Och jag sitter här och muppar mig.. xD Ska fixa lite saker så jag inte är borta under nästa vecka! Med bilder och sådant ;)
Blir typ något sånt här:
Måndag:

*Något som ska sparas och köpas in
*Lite bilder
*Annat skoj ;)

Tisdag:

*Hiss & Diss
*Vad jag vill satsa på
*Annat skoj ;)

Onsdag:

*Bilder som jag är dom bästa i mitt arkiv!
*Fototips
*Annat skoj ;)

Torsdag:

*Lite mål med Mida
*Varför jag börja blogga
*Annat skoj ;)

Fredag:

*Vad jag har för utrustning(Till mig och Mida)
*Vad som måste hinhandlas
*Och vad som hänt under veckan på Praktiken(det blir ej tidsinställt)

Kommentarer
Postat av: OLIVIA WIKSTRÖM'

Fin blogg! :)

2012-03-23 @ 18:11:27
URL: http://www.nattstad.se/oliviawikstrom
Postat av: Freyya

fin blogg,

länka gärna www.freyyas.blogg.se :)

2012-03-23 @ 18:29:25
URL: http://freyyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0