nu startas foto delen på bloggen!

Okej jag ska börja med vad jag ahr för utrustning :)
Allt detta finns i min kamrea väsak :d
Men ska införsakffa mig ett större minnes kort ett 8GB tror jag det blir :D
Sen sak jag inför sakffa mig en annan kamrea då jag delar allt med min syster..!
och ett objektiv 18-200 blir det :) men det blir det den dan jag skaffar kamrean ! om den dan kommer! ska skaffa mig så mkr nytt i kamrea väskkan så jag vet inte hur pengarna ska komma in men kommer ju på något sätt :D
*Nikon D3100 kamrea hus
*Nikkor 18-55 mmVR
*Thamron 70-300mm
*Tre bents stativ
*2GB minnes kort
foto tips kommer komma senare :) och jag kommer visa bilder jag har tagit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0