Nu eh jag glad :D

statistiken har höjts på mindre en tre timmar :D
Men ja det var inte det jag var ute med detta inlägg! Har hittat saker jag vill ha från lami-cell's nya collection(stavning) vill ha allt xD
Bilderna är lånade från Charlies
MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM
MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM
Skulle inte tacka nej till alla! vill ha allt!!!!! Eh ju så jävla snyggt! Du sticker inte ut eller ja kankse du gör men det är frächt!
MIRAGE LINDOR I 4-PACK LMMIRAGE LINDOR I 4-PACK LM
MIRAGE LINDOR I 4-PACK LMMIRAGE LINDOR I 4-PACK LM
Skulle inte tacka nej till linderna heller! men ja pengarna ska räcka!
MIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMMIRAGE SCHABRAK ALLROUND LM
MIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMMIRAGE SCHABRAK ALLROUND LM
UInte schbraken heller!! är mest sugen på det rosa och det turkosa! och det gröna och det orange också xD med det menar jag alla! men mest sugen på rosa eller turkost!
Vill även ha det i dressyr modell xD

Kommentarer
Postat av: pponnymuparnas

kan du inte skicka en länk till den sidan till våran blogg, är du snäll! :)

/pponnymupparnas

2012-01-22 @ 22:29:42
URL: http://pponnymupparnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0