Dagen :)

Har varit i skolan........ det suger men ja får vell tåla det med humöret uppe :)
efter skolan så gick jag och elin, simon hem till elin:) efter det så åkte vi på ungdomsråd..:) jag klara av att sitta still xD Bestämde inte så mkt där men ajaj :P
Och tog tåget hem...
Och nu sitter jag här och skriver!
Hade världens sjukaste dröm! årkar inte skriva de var så jävla sjuk xd
Kan skriva lite kasta väg en talrik i matsalen bara sådär! och det var allt då börja! sprang nästan hela drömen och alla jävla bandy spelare från bollnäs var också med i drömen?! och en av lärarna bara du ska få prat med s(en spelare som jobbar på skolan, älskar hans ögon och flin xd)
ja drömmen var sjuk! bettede mig som något jävla psyko xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0