Varför jag vill bli...

..Modell är för jag älskar att stå och possera framför kamrean medans jag hatar det :P och kolla jamt på top modell svergie, america's next top modell xD Och bevisa att lilla fula jag kan bli något!
..Ryttare för jag brinner för häsatr och ridsporten. och jag vill sikta mot toppen! Och visa alla att jag kan jag också mot alla på skolan!
..Fotograf för jag älskar att fotta vill testa det mesta tex. åka till savanen i afrika och knäppa kort ja lite överr hela världen för lite bilde :P
Jag posserar framför kamrean älskar faktiskt denna bild! har visat den förut xD
När jag rider! Bilden är vell lite utnöt här på bloggen
Visar flera bilder som jag har knäppt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0