Trött eftter en dag i backen

Trött som tusan.. Efeer backen ramla en gång men förlora balansen jag vet inte hur många gånger xD men kom snappt tillbakas ;) Kom hem slog på TVn Börjar alltid sappa från 1 och ja därifrån tills jag inte vet att det är något bra på dom tråk kanalerna.. så bheövde jag inte sappa utan det var ju direkt sänt från Göteborg horse show :D
Gick spm det gick för svenskarna ju ;) såg kasnke som max 30 min.. nora släppa iväg mig till stallet annars ahde jag sommnat där på soffan... ahaha
Ja gjorde set som skulle göras i stallet fodra inför insläppet och mocka ;) Fyllde på vatten ;) REd mida jag och nora vi dela på 25 min var ;) Satt upp ett litet hinder hon hoppa det bra :)
Har tränings värk sen igår xD
Och nu sitter jag här och bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0