Stallet next

Ska dra till stallet om några minuter bara :) Skolan var vell så där xD är snart klar med mitt schbrak en del av schbraket klar med mönstret i allafall xD Kan fixa en bild har en bild som jag kan lägga upp ;) kan gö det senare för vart mobil bildd... menman kan ju inte bära runt med systemen jämt ;)
Tänkte rida lite dressyr i hagen idag igen faktiskt. Blir nog mycket skritt och trav och träna på volt för ja hon måste lära sig att gå runt i en cirkel, för det skulle behvas för vill inte sakffa ett skarpare bettt för att kunna stura henne men det handlar om egg bettet då det är lite mer starka och har kontakt med munn ;)
För hon är omöjlig att styra ibland...... Men det beror på vilket humör hon är på...... :P
Lägger vell upp några bett som skulle passa på henne som inte är starka enligt mig då :)

Skulle nog bli ett tre delat om jag skulle köpt ett starkare mjukare bett ;)
Egg bettet skulle jag valt för att jag tycker om det det är inte starkt det är inte för mjukt det är lagomt det är ett bett för dig som har en stark häst och inte vill ha starka bett :)
Kommer inte på några fler snäll starka bett som jag har ridit med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0