Presitation!

Kör på en presitation på mig och Mida :)
Börjar med mig då!
Jag heter Ida Bååth som driver denna blogg som ni fattar nog så handlar denna blogg till det mesta om hästar sen har jag foto tips då och då ;) Alla bilder på bloggen är fotat av mig!
Jag är 14 år fyller 15 till hösten den 17/10.
Jag älskar hästar:D Annars hade jag inte drivit en häst blogg xD Har inte bara drivit denna blogg har drivit kasnke 3 till andra ;) Men nu har jag inte gett up riktigt en ;) Ni får fråga om ni vill veta något mer om mig ;)

Bilder på mig!








Artemida:

Artemida eller Mida som jag döper henne i bloggen är ett polskt arab sto på hela 18 år gammal. Hon är fortfarande en krut gumma :D Blir rädd för små saker så man ramlar av........ xD Men henne har vi haft sedan 3 oktober 2011.
Vi har hoppat kanske 50cm som max :) Sen dressyr är det inte så mkt vi kommit igång med då jag är en hoppryttarinna :D Hon är ca 149 cm i manken.
Hon har kommit igång så mycket så hon börjar minnas så hon  tycker det är kul!
Det bästa hon vet är MAT!!! Hon var westen häst i sitt tidigare liv innan hon vart till en "mini" avels häst ;) Hon har fått två föl efter sig som jag vet om! Ett sto som skulle vara 5 år tror jag! Men hon togs bort av hennes ägare pga att hon var ohanterbar! sen hon var föl...! Sen har hon Pjotor han är 3 år :) han är vell som han är han också men mycket mer hanterad..
Fråga saker om mida som ni vill veta!

Bilder på Mida!





(Ridstöveln ser lite konstog ut på den sista bilden bara för att det är ett par märkliga stövlar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0