Men asså!

Men asså är trött på media! Victoria du borde ha fått fött i fred för f*n! Det har ju gått på tv hela dagen typ!
Kan man inte få föda som en normal mäninska som är icke känd??!!
Som linn sa: Ja då sak det stå i hänt extra att ????? har fått barn fast hon bor i en liten håla i lappland....
Man tycker att ja pressen kunde stått utanför karolinska..! inte inne i rummet eller ja vart dom nu stog xD
Tycker det är för jävligt alltså!
ungen kommer inte ha ertt normalt liv helt i forsättningen.. okey hon är född i en kunga familj men media kommer ju va på så det inte är sant! skulle inte klarat av det!!!
inget för att skryta men..
Men ja är glad för en till femmäning som jag vet inte hur många jag har xD Kan förklara släkt skapet xD
DEt är min gammel famors/farfars bror/systers barnbarn tror jag att det var är osäker xD men ja är osäker på det där med barns barn !

Kommentarer
Postat av: julia - veckans blogg pågår ♥

sv: Så bra! :)

2012-02-23 @ 21:35:52
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0