Kom och tänka på detta!

Kom och tänka på detta eller har klurat på det i flera dagar sen onsdags kasnke?! Kom och tänka på Nellie Berntsson!
DEt är ju en tjej som lyckats veltigt tidigt i livet! Från att gå till stor mini bloggare på blogg.se och lyckas klätrat upp till 18 plats på mest aktiva(om jag minns rätt) till ha bli svergies yngsta stor bloggare! hon lyckas med något som vi föll med hon kanske har något magiskt i sig? vem vet...! Allt börja ju med att hon kom med i ponnyakuten och alla skvaller bloggar börja skriva! Både dumma och snälla? saker! miss förstå mig inte men ponnysanning.se har alldrig varit taskig på nellie! I PROMMIES!
Hon har många Stalkers kallar man det? elelr folk som vill va som hon! Men sen finns det Dom Som VILL va Nellie leva hennes liv!
Sakffar fejk bdb:er(dayviwes)/fler sidor bara för dom vill va hon! Snor bilder texter från hennes blogg! hur mogen är man från en skala 1-10? jo -6843546 omogen är man..! Jag är ingen sånn! Nellie är en normal flicka för mig! fast ja lite större en vi mindre kända folk!
Jag tycker personligen nellie är fin, hon ser äldre ut en vad hon är! Jag trodde hon drev från början jag tänkte bah: Hon är inte 11 hon ljuger! men där hade jag fel!
Jag tror många är avundsjuka på Nellie jag kan va det till en viss grad typ jag har inte lika angasherade föräldrar som tillåter mig tävla! Det är vell det typ det enda! men jag går inte och köper lika saker som henne bara för jag vill va Nellie Berntsson stalker! utan man köper kläderna bara för dom eh snygga! Skulle adrig komma på hennes bloggträff och se nästan lika dan ut som henne! skulle ha på mig det jag tycker är snyggt men sen om man har lika kläder just då det är en annan femma!
Men ja Nellie är en stor bloggare! Okej igentligen är vi ju alla små stalckers för vi härmar ju någon vi alla hipa liksom! Med kläder hår ja allt!
Det finns mkt att skriva om denna lilla dam! Men ja har mer att skriva eller jag vet inte ska tänka...
ja det har jag!
Att hon årkar! Hon ska byta nr nu igen pga att folk ringer henne 24/7 och smsar hela tiden! om hur vacker,sör och underbar hon är! hon vet nog det för hon har sånna kommentarer på varje inlägg hon har lagt upp en bild på sig!! Jag har aldrig skrivit sånr för hon vet att hon eh det eftersom folk skriver det 24/7!! Har kommenterat henens blogg en gån! Då fråga jag henne en sak! jag erkänner jag är ingen som kommenterar i onödan!
Men tycker synd om henne ibland pga att hon måste byta nr för typ 3 gången tror jag det var!!
Hon har fått gå igenom så mkt i sitt liv! Skit snack! jaallt möjligt men har glöden kvar! En tjej som kommer lyckas har lyckats redan!
Svergies minsat stor bloggare och desutom Hööks modell det går ju inte att bli på typ 1 år en sför en normal mänsika och nu på står inte jag att nellie är onormal men ja hon är en fram gångs rik tjej som nog kommer lyckas!
Jag glömde hon har så många copy cats så ja jag kan inte räkna pdom på mina fingrara och tår!!! xD
Finns mkt bra mankan skriva om denna tjej men jag kan inte få ut det i ord här på bloggen! Men det går inte för allt strömma rom kring i mitt huvud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilderna är tagna från hennes blogg!
20120224-190145.jpg
Tycker om denna bild!!<33

Kommentarer
Postat av: becka

Jätte fint skrivet av dig!

2012-02-25 @ 01:35:06
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hon var ju redan känd innan kom med i ponnyakuten :)

2012-02-25 @ 08:20:15
URL: http://armenias
Postat av: Tovearvidsson

Fin blogg :)

2012-02-25 @ 11:50:40
URL: http://tarvidsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Naaaw va du e gullig. D är söta...snälla...Goa å underbara tjejer som DU som får mej orka å vilja å tycka att det är kul att blogga. Puss & kram till dej!!! :)

2012-02-25 @ 22:59:58
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0