Funder på ett ridläger i sommar...

Funderar på att gå ett ridläer i sommar för ryttare som vill börja tävla och då är det tre grenar fälltävan,hoppning och dressyr men är ju mest intresrad för hoppning men ska växla några ord med min mamma men jag vet inte! Den ridklubb jag ska börja tävla för ska ha grönt kurs senare i vår! som jag har hört men vet att dom har fått n fer intresse anmälningar! föe klubben som ligger 3.5 km i från mig hadde ingen pga att det är en liten klubb och ja det är en ungdms förutom en som har grönt kort redan vill ta men ska prata med Svenska ridsports förbundet om några dagar ;)
Men ska ta bollnäs för det är en klubb som min kusin har kommit lång nom så ja blir bollnäs men har ett andra altenativ om jag inte trivs på bollnäs men den klubben ligger ca 4 mil från mig.. Käns ju toppen!!!!!!!!!!!
Kanske inte var så intesant men men xD
(Bild från i våras)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ska vi göra bloglovin' byte?

Kram!

2012-02-22 @ 12:46:11
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej =) skulle du vilja följa varandra på bloglovin ?=)



mvh felicia

2012-02-22 @ 18:43:04
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0