Dagen!

Började med att nora väkte mig och sa att vi skulle gå och släppa ut hästarna........
Jaja  sen så kom vi hem och åt frukost. Så ja var jag hemma lite, och efter en stund så åkte jag pappa alfred och klara till bollnäs för att handla lite mat! Och vi tog en sväng för bi centrum för klara skulle ha ett par byxor.. vart ett par enkla svarta tights för mig!
Och gick till stallet red barbacka en stund.. Mida vart rädd och jag flög av.............. men hoppa upp ige och forsatte med min skit dåliga balans xD
Släppte in hästarna också ;)
Och nu sitter jag här och bloggar ;) Och ska äta Tacos vilken sekund som ehllst är så j*vla hungrig ;)

Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

sv: javisst, säg till när du följer mig :)

2012-02-25 @ 18:37:02
URL: http://tarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0