Blir stallet senare :)

Blir stallet senare i kväll rättare sakt efter maten :)


Detta har inget med bloggen att göra eller jo lite..
Skriver på en stor hästgrupp på DV att jag söker blogg header/bloggdesign.
Grupp ägaren ba ta bort inget med bloggar i denna grupp.. du har redan brutit mot reglerna två gånger..
Asså jag reklamera inte ett skit! DEt är ju bara den som ska gö headern som vet liksom om bloggen då liksom! BLir sur att folk har så jälva strikta regler!
Jag tål alvarligt inte den mäniskan! Hon är jävligt stor isig inte kropss formen1 men jar tror alvarligt at den mäniskan i verkligeheten är inte så kagsigt och så stor i sig! det är bara vid en skärm och en låda som kalals data som hon akn va stor i sig! Och har gästlösen då är man inte så stor i käften irl!
Står i mina ord! sen om ni fatatr vem jag menar och säger det till henne jag bryr mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0