Ang bilder!

Alla bilder jag lägger upp på bloggen har ett kopierings skydd! med eller utan namn på dom! om jag ser en bild på en annans blogg/hemsida/DV/FB så anmäls detta om jag inte gett tillåtelse för att bilden ska synas!
Om jag vet varför bilden är där så är det godkänt men om den är stulen så anmäls detta direkt till POLISEN för stöld av annans bild!
Vi ger ett tex. för ett inlägg på en blogg!
Läs denna blogg ommittlivsomryttare.blogg.se minst ett inlägg om dan bla bla
Och bloggaren visar upp bilder från min blogg, då är det ok att dom finns för den har gjort reklam för mig! men Fråga alltid innan ni tar! Detta behövs inte om det är ett reklam/tips inlägg om mig/mina bilder!
Lyd detta tack!

Men om man ska gö ett åsikt/reklam/tips inlägg om mig ta gärna bilderna med där vart det står blogg namnet/mitt namn!

Men mitt namn kommer alltid i framtiden att finnas på bilderna!



Kommentarer
Postat av: Cristy&Julia

Länkbyte?;)

2012-02-09 @ 17:11:30
URL: http://nattstad.se/JuliaaochCristyy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0