Tummen upp!! :D

Statistiken är ju alldeles toppen ju :D Älskar er!! :* Ja inge mycket data idag heller.. Snabbis till stallet och rida då hästarna hade varit ute inatt.
Och kom hem och byte om till vanliga kläder och fira påsk med mormor och morfar. Vart grillad kyckling och hemma gjord potatissallad :)
Ja det har inte blivit så mycket bloggande det senaste tre dagarna för har haft fullt upp! Och inte i morgon men ja ska förslöka blogga via mobilen ;) Om jag har lust..!
Ska gå och mäta midas ben xD
Detta kommer följa med mig hem:
Schbrak
benskydd(nora betalar halva)
huva
träns
spray on shampoo
jacka (m&P betalar halva)
topp
byxor
skor(mamma och pappa betalar)
(kankse köper x2 imorgon på topp och byxor)
Ja ni kan få kort på allt jag inhandlar i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

sv. följer dig nu :)

2012-04-08 @ 17:11:07
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Följer dig nu! :)<3



Säg gärna till när du har börjat följa mig :)

2012-04-08 @ 18:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0