Mida 10/4

Red ,ida en bit över åkra alltså lovägen som går till skogen. Sen red jag tilbaks för jag ångra mig och red på täckten snett neranför stallet!
Red mycket i galopp för hon var lite pigg eftersom hon fick havre & havre kross två gånger.. Noras fel! Och red ii backen där och klätra med henne kände hur hon tog i med ryggen för red barbacka var som om hon hade muskler men ja fort vi kom på plant så ja då var det samma gamla rygg kvar..! Önjksa att hon hade den ryggen hela tiden :D
Red inte så mycket anavcerat mer en att försöka få henne på en volt i galoppen.Ska arbete lite mer på torsdag med  henne fast då ska jag ha sadel och inte barbacka gjorden..!
Och det andra tränset så jag får annan kontakt med henne!
Ben skydden var nog det bästa köpet för kolla på dom i går efter nora hade ridit och dom var repiga eller det syntes att hon hade gått i hop med bena!
(bild från i söndags då jag och Nora tog en skritt tur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0