Måste tänka smart!

Sitter och kollar vad jag ska köpa när jag är ner till valbo på lovet ;) Ska tänka så snålt som möjligt!
Och det är för att jag ska ha råd med byxor,toppar(tröjor osv),schbrak+huva,hjälm?,kosmetik(brun kräm,ögonbryns penna)
Hööks- Billiga valet:867 kr Dyra valet: 1067 kr utan hjälm:418
Gina tricot- 407 kr (Stämer inte till 100%)
Lindex- 599 kr
kosmetik- 300 kr
Med det billiga alternativet :2173 kr
Med det dyra aldernativet :2373 kr
Utan hjälm: 1725 kr
Blir det billiga alternativet nu ser jag xD Får se om jag köper en hjälm är inte 100% just nu för ska fråga mamma och se vad hon tycker!
Det som ska köpas in:
Eller denna från JC(liknande kunde inte kopiera bilden)Någon som vet vart man kan få tag i en sån här transparent skjort/blus ??
Kanske eller 
Elelr köper nog hjälm när jag har mer pengar fast har mycket nu också men ja det ska räcka till andra saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0