Långfredag! :)

Idag så åker jag och sandra upp till bus hästarna :D Kamrean följer med så klart ;)  Resten av familjen åker till Julia och hennes stuga ;)
Sen har jag inga större planer för dagen mer en det at åka till bus hästarna ;) Kommer lägga upp bilderna här på bloggen :D
När jag lagt in dom i datan fast gör det fort! För ska lägga över lite bilder på skolö usb:et (får gö som jag vill med det) men måste skaffa ett större...
Ja Nora är i stallet och mockar och rider tror jag för hon har varit där ett tag nu ;)
Mida avr lite framåt på hem vägen så stanna tre gånger efter åkervägen(lovägen) men hon är ju som hon är och typ ställer sig typ elelr halv vägs och ja gör sina knäppa ideer....!
Och red in i en fårhage och typ galoppera av henne snacka om pigg hon vart!
Hon är på, på hela hem vägen för hon vill hem sen när man typ ider upp i skogen så är hon rädd för en mörkare fläck på marken och typ tvärnitr när man galopperar..
fast jag har märkt att hon är lite knäpp i huvve eller så tycker hon att hon är yngre...
Kan blogga via mobilen ;) Om jag årkar fast kan slänga in ett inlägg senare under dagen ;)
Ja lite rörigt inlägg, men ja årka inte skriva allt i olika inlägg för jag årkar inte göra det xD
(Sandra)
(belsson som föl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0