Just nu i mitt huvve!

Har funderat och funderat på vad jag vill bli, har haft den tanken sketans länge i huvve!
satsa på att bli model,något med häst,fotograf eller polis!
Vill bli allt fast ja mna kan ju liksom inte vara det....
Gör en för och nackdelar
Model:
Nackdelar:Min begränsning med engelskan..!
Fördelar:Är att alla jag typ frågar säger model!
Något med häst:
Nackdelar: Det är ett svårt yrke att komma till toppen eller bli stor osv.
Fördelar: Är att jag får hålla på med det jag tycker om. Hästar då.
Fotograf:
Nackdelar: Det finns för många sånna idag.. Och utrustning och sånt är dyrt om man ska ha klass!
Fördelar: Jag älskar det. Min kompis älskar mina bilder! Hon ber mig eller typ tvingar mig att ta med kamrean/minneskortet till henne! xD
Polis:
Nackdelar: Min kondition just NU är inte den bästa och ja jag har  inte muskler hahah xD
Fördelar: Kommer inte på några fördelar men ja det verkar vara ett spenande yrke. Kommer inte på något mer..!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fina bilder!

Bloglovinbyte?!

2012-04-12 @ 10:21:31
URL: http://jojjohannaaaa.blogg.se/
Postat av: Tussie

Sv; Okej! Länkar dig nu, säg till när du länkat mig ;)

2012-04-12 @ 10:28:56
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0