Heheh tandläkare...

Ska gå mot station om en timme.. Ska till tandläkaren!! Jäte kul! NOT! får gå runt på stan i ca en timme innan jag går till tandläkaren och anmäler mig ;) Ska kolla om jag hittar någon jacka denna gång då ;) Ska även köpa in ögonbrynspenna och fuontaion(stavning)!
Hoppas jag hinner med kvatr över två bussen! Men ska köpa Häst magazinet bara för att! Ne men se vad det står om nellie ;)
Ja jätte intresantinlägg xD Vädret är lika piss som i går!
Ska slänga i mig lite mat innan jag går ;)
Bloggar mer när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Madde Andersson - Utlottning: Vinn ett digitalmålat porträtt av din häst ! :)

Snygg jacka ! Och jättefin header, har du gjort den själv ? :)

2012-04-12 @ 13:50:14
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0