HEEJ :D

Det var ett tag sen! Men Mida hade kolik känningar i morse.. :( men det gick över :) Efter mamma hade gått med henne i en halv timme ungefär. Men hon ska vila denna vecka iallafall se om det blir något mer eller inte! Men hon åt och var normal efter mamma hade gått med henne en stund!

sitter just nu på skolan!! har rast till halv två tror jag om jag inte sak sitta i kafeterian...! Och vi ska ha dans med 8-9 nian halv två....!
Det kommmer bli jätte kul! Eller inte då!

Men nu tänker jag på en häst som inte finns vid liv längre.. :( Inte mindre en Putte Linn Strelin's häst. Kommer sakna han, även fast jag aldrig träffat honom! Men fick tårar i ögonen när jag läastre att Linn satt med honom enda tills det sista antdetaget!

Kankse kan blogga när jag kommer hem :) Om jag lyckas sätta mig vid datan ;9 Ska i allfall på fotbolls träning i kväll!

Kommentarer
Postat av: Lowa

Näe, stackars häst som fick kolik :(

men tur att de gick över :)

2012-04-23 @ 16:24:16
URL: http://girltimee.blogg.se/
Postat av: ClaraS

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2012-04-23 @ 19:27:14
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0