Har världens bästa väder här!!

Vi har super trevligt väder här:Snö storm typ..
Jag som hade tänkt att rida idag också.... Tänkte typ små hinder på raken(studs)..1 Men ne då ska detta förbanande väder förstöra allt också...! Inte mitt fel att vädre är som det är..
men ska i allafall gå över och mocka om dom har varit ine i natt ;) Om dom har varit inne och det är sånt här väder så mockar jag hela stallet(lindas boxar), för annars kommer jag inte ha ett piss att göra mer en skolarbete..
Men vill att det ska lägga sig! NU! Men inte lär det göra det eh...

Men på torsdag så ska jag hoppa tänkte jag ;) Nora får väl följa med som hinder upp sättare och fotograf eller något liknande xD


Kommentarer
Postat av: Felicia Isacsson

Ja snö är inget kul!

2012-04-17 @ 16:21:14
URL: http://ponnieryttarenfelicia.blogg.se/
Postat av: Lowa

Vi hade snö i morse men de är typ borta nu :D

2012-04-17 @ 16:27:14
URL: http://girltimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0