Det blir så här idag!

Mida ska ridas ut! På lång ritt mycket galopp om hon är pigg annars ett blandad uteritt!
Vet inte alls om jag blir hemma i natt eller inte! Har inte hört i från sandra om ens det blir något.. Ska prata med vid tolv! Se hur vi gör om hon kommer till mig eller om jag åker till henne,, men det blir väl att hon kommer till mig..
Ja skitt samma Ska snart gå iväg till stallet och rida och mocka ja det typiska stall sysslorna ;) Sen ringer jag sandra ;)
Har liksom blogg torka eller inte riktigt då då men ja jag har lite ntorka uppe i huvve xD
Mitt lov kommer bli skola.. Ska göra klart engelskan,matten,so.. Gud ja det låter lite men det är värre en vad det är ;) Ska ta en hel dag och jobba! Skulle behöva det.. Så jag ens får betyg i sklan!
Har F varning i idrott xD Inte stolt! Sa rll mig själv att jag skulle höja alla betyg i alla ämnerna men funkar det tro? :O Nej för jag jobbar ju i min snigel fart och ja ska lägga i en växel ;-)
Ja nu bryr vi inte om oss det!
Nu finns instagram för andriod mobiler :D
Idabaath heter jag gilla och följ :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv: visst säg till när du följer mig :)



2012-04-05 @ 14:10:49
URL: http://ciderbider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0