Att ni besöker mig!

Att ni besöker mig även fast jag inte bloggar!
I onsdags var jag upp till Sigrid och red tre underbara ponnysrar. REd Lusen i tärengen med Ebba och Cecilia :)
lusen var helt pigg xD
Kändes inte som han hoppa! Han bara flög över alla stockar. Sen tog jag och red Illuster en stund sen ville Cecilia byta så jag tog beauty(stavning) och cecilia Illuster. Och cecilia ramla av...! Hon slog höften och fick ett blå märke. Mend et gick bra
Nådde runt med bena på Beauty xD hade grymt kul! Ska dit i morgon oxå och rida fast då har jag mer tid ;) Nora kanske får ta stallet om jag inte springer dit och mockar ;) Vet inte riktigt men ska ta det tror jag xD

Skriver mer när jag kommer hem ;) Ska fråga snällt :)

Snyggaste ebba :D

Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

hej!

jag har bytt blogg från sandrafotar.webblogg.se till canonflickans.webblogg.se! kom in och kolla vad du tycker! :)

2012-04-27 @ 16:41:19
URL: http://canonflickans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0