Min åsikt!!

Man behöver inte ha märkes saker för att synnas på tävlings barnan men det verkar som det... man får uppmärksamhet om man har värsting saker men vad f*n det spelar tamme fan inge bra jag kan gö bra alltid lyckas komma med i placeringen på en tävling men har biliga saker då kanske någon fattar hon är duktig på det hon gör hon vill inte sticka ut för att hon vill det hon vill gö sitt och kämpa upp mot toppen men det verkar som ingen fattar att det är resultaten som räknas inte vad man har på sig...! men man blir "populär" om man har kingsland,scapa,GPA, och alla andra stora märken men vad f*n bara fö jag vill ha "kompisar" som eh fejk så behöver jag inte köpa sakerna dom ska va bekväma sen kan man hitta ett par ridbyxor som man tycker eh bekväma och är märkes då tycker jag det är okey men om man köper dom för att det är ett specielt märke så vill man ha popilaration runt om sig och man köper det senaste!!
Jag bryr mig inte det ska va snyggt,bekämt att ha på sig!!
Jag vill inte ha kingsland,scapa och alla märken för att bli populär men det värkar som det faktiskt??!!
Jag  eh eh mot det för så är det på mina två kusiners gymmnasium faktiskt du har värsting sakerna ja då får du va med oss men om du har hööks och alla andra blliga saker du finns men du blir inte med i "gänget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0