En fråga från en söt läsare:)<3

KommentarTid
Linnéa om 11/1-11:
mer bilder å mer text om va du jör me hästen vill ja ha =) har du hästen hemma eller inhyrd nånstans? kan du inte förklara om stälet du har den på. hur stälet ser ut och om det finns fler hästar och sånna saker?
IP: 109.58.60.174
Ja vet jag suger på det tyvärr men bra att ni ställer frågor å sånt ;)
Jag har Mida oss henens ägare som bor ca 150 m bort är där på 30 sek med cykel;) kan göra en ritning över stallet eller kan fotta det ;)
DEt finns 5 hästar till kort info om dom ;)
Skorpan: en gammal shettis på 20 år går som sällskap bara ;)
Flipan: ett fjording sto på 5 år mysig och alltig hungrig...... men underbar kommer fort man går in i hagen och kollar efter mat... xd
Pjotor: midas föl som blir tre till våren ;) ja an är vell speciell an med han tror att han är  typ 3 månader och kan gö vad han vill...
Garri: en isläning på 5 år ja han är vell ett charm troll har mer pannlugg en man;) ja han tycker om att äta på borstar som om det skulle va en mrot ;) kan lägga upp film på det ska bara komma ihåg det ;)
Marre: en tinker som ja  konstig om jag får uttrycka mig så!  eller ja inte konstig utan snäl men han tror han eh två...
Alla hästar är lite små speciell i stllet ;)
Och jag har henne där gratis;)
Bilder kommer ska ta med mig kamrean och knäppa på alla hästar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0