Dagen :)

Dagen börja med att vakna göra sig i årdning sen skolan....... fick tillbaks sv-provet fick 103/169 ja tycker det var dåligt men jag kom på typ tio min innan lektionen börja eller jag fick skylla mig själv efetrsom jag visste om det typ två veckor  me jajaj hade rätt på alla tror jag förutom små fel hade rätt på saker jag inte en fatta så ja jag tycker personligen jag har något bra i huvve!!
Sen hem efter skolan typ slöa dra till stallet och kolla om det var mockat eller ej men ja vi borsta henne gav dom mat eftersom dom ska stå ute i natt eftersom det var så milt ute :)
Hopppas på att det kommer snö snart känner på mig att det kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0