Dagen :)

Dagen började att jag åh mamma åkte på nå möte.. sen kom Bun(barn&utbildnings nämden) ordförande i kommun ja han eh ett stolp sott kan jag ju säöga... naturbruks gymmnasiumet som finns här ska dom lägga ner... för det är billigare att skicka vi som vill gå natur till ex. rättvik.. men då flytter folk härifrån pga av att jag gick skolan där och ahr fått jobb där så ja jag tror dom tänker först och gör sen i denna kommun..!
Sen var det lunch tacos andra dagen i rad för mig... men det gör inget för tacos eh ju gått :)
Sen drog vi för mamma skulle på bolaget. sen så åkte vi till granngården för att kolla på schbrak till mida men det fanns inget jo storlek ponny dressyr.. och reflex schbrakk men det vart madgic brush Gul,röd,Blå , och en brun grimma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0