Ber er om en sak!!

Va inte anonyma när ni kommenterar det skulle va kul om ni hade en blogg om man kunnde kolla in på den, då man vill veta litte om ens läsare, fast det är inte alltid man kan be om det men man kan skriva sitt namn!!
tillexempel;IDA om bla bla.
Jag ahr en fråga vad tycker du om att göra utan för häst världen ;)
ni behöver inte göra det men man kan skriva dit sitt namn iallfall för jag vill inte ha anonyma blogg läsare okej det finns dom som inte komenterar så ja dom lyckas man inte veeta men ja vill helst att ni skriver dit erat namn efternman behövs inte jag är inte intreserad av det!! jag vill veta om det är tjejjer eller killar som läser min blogg!
Jag vill inte att ni ska bli sur men det skulle underlätta om man kommentera med sitt namn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0